fredag 4 oktober 2013

Redan oktober

Hej hopp...

Ja jisses, det är redan oktober månad. Vart tog september vägen?? Hoppade vi över den eller? Vi satt här om dagen o sa att nu är det bara exakt tre månader kvar till julafton. Då tänkte jag att det är 5 månader sen mamma somnade in (tiden har gått fort som f*n), så går den lika fort fortfarande så är det vips mars :)) Jaja vi har nog några mörka, kalla månader framför oss.

Det är med stor sorg jag skriver att min älskade faster Anna-Greta har somnat in i förra veckan. Hon blev 87 år. Mina tankar går till mina kära kusiner Britt-Inger, Annette och Berndt. Vila I Frid du fina <3 p="">

Annars lunkar väl livet på som vanligt tycker jag. Jocke o hans Therese har flyttat in i huset de har köpt. Det kommer att bli jättebra där, bara de fått ordning på allt. Det såg mest ut som en byggarbetsplats när vi var där förra helgen...men konstigt när det har bytts tak, kök, badrum och borrats bergvärme. Kul att de har flyttat hem igen och (kanske) ska börja rota sig nu:)

En kryssning är det nog dags för igen med ser det ut som. Troligen åker jag o Annelie till Åland den 23:de. Enda datumet jag kan nu eftersom jag både bytt pass och tagit på mig extra. Hoppas vi kommer iväg nu bara.

Nu är det bara två veckor kvar tills vi åker ner till Göteborg för namngivningsceremoni för Ebbe. Det ska bli jättekul o träffa alla, speciellt Johans släkt som jag aldrig tidigare har mött. Gosa bebis och umgås med alla mina härliga barn med familjer blir bra energi inför kommande vinter. Presenten kom redan för två veckor sen och ligger här o väntar på inslagning.

Nej dags för fredagsmys....börjar den med ett glas vin och lite soffhäng framför Mora IK:s bravader mot Troja. Fortsätter med Idol så klart....sen vette fan vad som händer....Men ha en trevlig helg alla.....för det tänker jag ha..

Puss....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar