måndag 14 oktober 2013

Härlig söndag

Halloj!

Ja det var verkligen en härlig dag igår. Underbart väder och naturen är ett riktigt konstverk så här års, med alla möjliga färgkombinationer. Började dagen med en morgonkaffe och lite lek med playdohlera med Thea. Sen åkte jag o Micke ut i skogen för att plocka lite ris till graven. Mario var med och han trivs som fisken i vattnet bland mossa o stubbar:) Efter det så for vi iväg till kyrkogården för att göra lite fint vid graven. Satt även dit lyktan nu. På vägen hem så svängde vi ner bakom Zorns gammelgård för att knäppa lite kort. Det är så otroligt fint därnere tycker jag. Nu har de ju byggt en cykel/gångväg där med. Meningen är ju att den ska dras ända fram till Åmåsäng. Det kommer ju att bli en superfin och härlig promenadväg. När vi var klara med korttagningen så for vi hem för en påtår hos grannen. Där vankades det även nybakade bullar :)) En härlig dag i härligt väder.....









Inatt har jag jobbat och resten av dagen har det inte hänt så mycket direkt, förutom att jag har bokat biljetter till Larz-Kristerz julshow *Jesus 2013 *tuta* :)  Hade lite skåp/lådstädningslust men den försvann.Ska väl brassa på lite käk om en stund, enkelt o gott. Vitkålsstuvning somvart kvar sen igår o sen steker jag på lite fläsk till det.

Nähäpp om man skulle gå igenom lite tvätt då kanske....tycker man tvättar o hänger hela tiden..Ha en bra fortsatt dag där ute i cybervärlden....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar