onsdag 16 oktober 2013

Åhh så kul

Hej hopp!

Nu har min nya telefon kommit:)) Den verkar rätt enkel faktiskt....även för mig som är så oteknisk. Har ägnat hela kvällen hittills till att lägga in alla kontakter och hämtat appar. Skönt att jag fick den före helgen, så man har nåt för sig under resan till Göteborg:) Min gamla mobil hade ju stans sämsta batteri. Fick nästan lov att ha en laddare i hela tiden på slutet, ljudknappen hade lossnat med. Men funderar på att köpa ett nytt batteri och en ljudknapp till den, så kan man ha en reservnalle.


Annars knallar det o går. Var o klippte av mig håret igår o nu vart det rejält uppklippt o spretigt...vänjer mig säkert sent om sider. Men är alltid nöjd med håret när jag varit hos Jenny:) Ska snart hoppa i säng nu tänkte jag. En arbetsdag väntar i morgon.

Måste bara tala om att jag pratade med lilla gofisen Ebbe igår. Om bara två dagar får jag träffa dem hela bunten, min älskade stora familj. Det kommer att kännas konstigt nu när mamma inte är med längre. Men både hon o pappa är ju runt oss ändå på ett vis.


Nej nu pilla lite mer på mobilen innan det är dags för John Blund....

Nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar