lördag 1 december 2012

Gräsänka

Hej hopp!

Idag är jag gräsänka, vilket kan vara rätt skönt ibland:) Micke är med några vänner på julbord, ända ner till kungliga huvudstaden:) Började dagen med sovmorgon fram till tiorycket, då trollprinsessan med mor kom och drog mig ur sängen. Följde med dem in o fikade lite. Om en liten stund ska vi åka ner på stan o småhandla lite är det tänkt. Mysigt o bara slöshoppa lite:) Ska nog handla lite gottis med mig hem som jag kan smaska på ikväll framför TV:n i min ensamhet:)
Igår var det ju smyckesparty för f.d. Lilla Lisa Design. Hon har gått ur bolaget och startat ett nytt vid namn Aprilia. Det kommer att vara samma slags smycken + nytt. Jag fastnade för ett jättefint halsband och köpte det åt mig själv i julklapp:) Sällan jag använder smycken, men det här lär nog hänga på en hel del. Fick förfrågan av en fb-vän från Frankrike om hon kunde beställa ett. Kul med spridning över världen:))
Nej nu är det nog dags o göra sig i ordning....Ha en fortsatt bra dag....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar