fredag 7 december 2012

Fredag igen.

Hej svejs!

Fredag igen och veckorna rullar på i ett hiskeligt tempo tycker jag. Snön har nu kommit och inte snöade det lite heller. Men det hör ju till, så varför gnälla?? Jag kan ju glädja er alla o mig själv att efter klockan 12.11 den 21:a december vänder det och blir ljusare igen:))
Såret känns bättre o bättre o jag är mer rörlig nu. Kom tillochmed upp från golvet idag:) En vecka till hemma sen ska jag nog vara på banan igen:) Men som jag skrev tidigare så är det rätt långtråkigt att gå hemma. Har ju tittat på en del filmer i alla fall. En del Johan Falk, men jag tycker inte de sista har varit nå bra. Däremot kikade vi på nya Maria Wern igår och den var riktigt spännande:)
I helgen händer inte ett jota. Få se om man tar o kokar lite knäck o bakar lite. Måste börja med att ut o gå lite längre sträckor med.

Nä nu dagens tredje kaffetår.....ha en bra helg...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar