tisdag 11 december 2012

Sista veckan.

Hej!

Ja nu förhoppningsvis är det väl den sista veckan som sjukskriven:) Var upp igår o kollade både blodtrycket och såret. Trycket låg kanonbra 125/65 :) Såret ser bra ut, men är omtejpat och bandage över, så än har jag inte sett det med egna ögon. Men det känns då bättre o bättre för var dag som går.

Har väl inte hänt så mycket spännande egentligen. Helgen var lugn o skön, slappade o gick bara runt i myskläder. Skönt att göra det ibland. Nu måste jag ju även börja anpassa mig till lite tidigare sängtider på kvällarna me.....har ju fått en vana att vara uppe rätt sent o sen sova fram till nio, halvtio. Men snart är det slut på den vanan. Redan på torsdag ska jag upp i ottan, redan halvsju...pjuhhh. Vi ska följa med på Theas första luciafirande på dagis. Det var ju några år sen man var på sånt senast;)

Nåt kul som händer är en konsert här framöver. Fick erbjudande om fyra biljetter till Bon Jovi, som kommer till Stockholm i slutet av maj. Vad jag vet hittills är att jag o Monne åker ner. Det finns ju två biljetter till ifall nån är intresserad...endast 695:-/styck, ståplats.
Nähänej nu ska jag nog krypa ner i sängen o lösa lite korsord under mitt varma täcke o lyssna på Karlavagnen.....hörs snart igen...

Bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar