onsdag 5 december 2012

Långtråkigt.

Hej!!

Ja långtråkigt har jag:( Jag är ju inte van o vara hemma så här länge längre. Men resten av den här veckan o sen nästa. Förhoppningsvis är jag fit for fight sen. Var upp till lasarettet i måndags för att ta bort agrafferna och kolla blodtrycket. Han började med det sistnämnda o personligen trodde jag det skulle vara lite högre eftersom jag gruvade mig för bortpillandet. Men det låg bra den här gången med:) Han förklarade hur det gick till o ta bort dem och det kändes knappt kan jag säga. Det var lite glipigt här o där och han förstod väl att jag hade haft ont i såret. Så nu har jag tejp istället över kanterna och ett stort bandage. Ska tillbaka på måndag o kika till det. Men är mer rörlig och har inte så ont i såret längre, däremot så kliar det nåt hemskt. Det värsta är som sagt att det är så långtråkigt. Orkar inte börja med nåt storbak eller nåt sånt iallafall, möjligtvis om man kanske skulle fixa lite knäck o ischoklad. Risken är ju att det tar slut till Jul. Jaja...får väl lösa korsord o spela TV-spel, för jag ska ju ta det lugnt.

Satt o skrev i lite jobbartider i nya almanackan jag fick igår. O se....jag jobbar ALLA storhelger och röda dagar förutom Jul, nästa år!! Iofs är väl det skit samma, men det är lite konstigt att varje år är det lika. Inte klagar jag heller, kul o tur att man har ett så bra jobb:))

Nähäpp det var en liten uppdatering av vad som sker i mitt liv just nu.......

Tjingeling.

1 kommentar: