fredag 30 november 2012

Sakta men säkert.




Halloj!

Sakta men säkert börjar man känna sig som människa igen. Det stramar o bränner fortfarande i såret, men på måndag åker agrafferna och förhoppningsvis blir det lite smidigare då. Jag klarar mig sen ett par dagar tillbaka utan smärtstillande med. Inte ens alvedon tar jag längre:) Men det är ju klart att allting går ju mycket saktare än vanligt och jag får sätta mig ner mer ofta o vila. Musklerna i ryggen har tagit stryk känns det som.

Igår lyckades jag med mycket tålamod få upp julgardinerna och alla stakar/stjänor i fönstren, såhär inför Advent:) Usch för o hålla på stöka (inte min grej lixom), men det är ju jättemysigt bara det blir klart. Det blir inte så mycket julpyntning här annars, bara nån tomte, mina broderade jultavlor och lilla julgranen. Vi ska ju inte vara hemma nåt just så. Jag får fira uppesittarkväll på jobbet eftersom jag har natten till julaftonen. När jag slutar ska vi fira inne hos Alex med familj. På juldagen kommer Angelica o Joacim med resp. Vet inte än om Tessan kommer hemåt, men troligen inte:( Sen jobbar jag på annandagen igen o så var den Julen slut:) Tänk förra Julen. Då firade vi knappt alls eftersom vi for till Thailand i mellandagarna. Vi har för avsikt och försöka att spara ihop, så vi kan åka iväg vartannat år har vi bestämt. Man kan ju få billiga resor om man är på hugget:)

Nä ska nog börja att dra mig in mot Alex, som ska ha smyckesparty för LillaLisaDesign ikväll:) Blir där bara en kortis eftersom det är jobbigt att sitta längre stunder utan att vila ryggen....

Önskar er alla en trevlig adventshelg.....slänger in ett kort från vårt sovrum....

BYE!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar