måndag 12 november 2012

Koll o koll o koll..

Hej!

Vi klagar på sjukvården, men jag måste då säga att jag har bara blivit positivt bemött med min infarkt. Både när jag kom in akut och nu efteråt. Jag kan känna det onödigt att springa på vårdcentralen o kolla blodtrycket så här ofta. Men de vill väl se till att medicinerna ställs in riktigt. Var ju på ettårskontroll för två veckor sen drygt o då var ju trycket lite för högt tyckte hon. Var upp idag till distriktsköterskan o kollade....wow det låg på 128/74 :)) Kanonbra ju. Men man får lov att gå minst fem gånger för att kolla att man får rätt värde. Så nu ska jag dit nästa onsdag igen o även på fredagen för provtagning. Men som sagt hellre en gång för mycket:)
Annars har det väl inte hänt så mycket mer än att jag har tillbringat helgen på jobbet:) Passade på o beställa julklappar i helgen med. De hade ju kanonrabatter på en postorderfirma, så det var ju bäst o passa på...Har bara ett par stycken kvar o handla nu...SKÖNT:))

Från det ena till det andra så ska jag gå med i postkodslotteriet nu har jag bestämt. Det verkar ju som om turen kan gå till Mora nån gång:) Alexandras jobbarkompis Anna, vann 1 200 00 + en ny bil idag:)) Nej nu lite mer soffhäng innan jag ska hacka fast näbben i kudden.....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar