onsdag 20 juni 2012

Nämen










Nämen har ni sett på fan???? Hon skriver blogg idag med:)) Tänkte faktiskt fösöka att skriva några rader varje dag, inte mycket men nåt iaf!

Skulle ju upp med tuppen i morse tänkte jag och visst gick jag upp runt halvsju, MEN gick o la mig igen:) Hade huvudvärk så därför drog jag åter täcket över huvudet efter sen jag intagit en Ipren och min morgonmedicin. Sov tills halvtiotiden då Alex ringde o frågade om jag skulle ha kaffe. Masade mig upp dit för lite morgongos med trollprinsessan och en balja starkt kaffe. Piggnade till o begav mig ner till mig igen för att köra igång med badrumsstädningen. Måste ju säga att det är riktigt roligt o städa när man har rejäla grejer o använda sig av o när man verkligen ser hur rent det blir. Jag kan varmt rekommendera Cillit Bang active foam. Så jävla totalt underbart bra! Spraya på, låt verka ett par minuter, skölj av med duschen eller torka med en trasa. Guds gåva till kvinnan!! ;) Har städat klart där nu och ikväll får Micke ta under bakdkaret och porslinet där inne.

Nu blir det en premiärkopp kaffe från vår nygamla perkulator jag köpte idag för endast en hundralapp:)) Tack Bengt! Sen blir det lite rester sen igår och efter det en välbehövlig dusch innan jag sätter mig på min stålhäst och galopperar ner för ett nattpass på jobbet. Fick börja en timme senare ikväll....:))

Ha en fortsatt skön onsdag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar