lördag 23 juni 2012

Kalas








Hej!!

I morse var det till att kliva upp 07.15, fast jag hade hellre legat kvar under täcket några timmar till. Men det var bara att göra sig i ordning o cykla iväg till jobbet:) Idag slutade jag redan klockan 14, för jag skulle ju på barnkalas:))

Oj va roligt det var o träffa dem igen. Båda trollprinsarna hade växt på sig ordentligt sen jag såg dem sist. Jack blir ju snart fem år han, stora killen. Började kalaset med att äta varmrökt lax med kokt potatis o mammas goda sås:) Efter det vankades det jordgubbstårta o kaffe. Paketöppning stod sen på schemat, av mamma fick han en spargris och ett rör med guldtior att stoppa däri, moster Alexandra med fam. hade köpt en häftig elefant som spelar när man trycker på den. Av morfar Hans fick han Tiger och en femhundring och till sist av mig fick han han en bultbräda och en sångpåse med extra figurer till. Tyvärr går tiden alldeles för fort när man har trevligt, så snart var det dags o bryta upp:( Men kommer att åka ner o hälsa på inom det snaraste nu, ska bara checka av med Angelica när de har tid.

När jag kom hem fixade jag lite här och nu är det bara golven kvar. Men det får Micke ta i morgon när jag jobbar tänkte jag. Egentligen skulle man ha en tyst snabeldrake som ständigt sög rent golven. Men det är väl så när man har djur, att det är hår o skräp jämt. Nu ska jag ta mig en kaffe tänkte jag o sen kika på lite TV en stund. Är inte lika slut ikväll som jag var igår, så man kanske håller sig vaken till elva iallafall:))

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar