fredag 29 juni 2012

EM-Guld





Hej!

Jobbade inatt o kunde fan inte somna. Men när jag väl dvalade till så måste jag ha legat illa. När klockan ringde halvsju i morse så tog jag mig knappt upp ur sängen. Brukar gå o lägga mig en sväng till efter det första pysslet på jobbet, men i morse var jag tvungen o vara uppe o få igång min stackars rygg. Har nog legat snett tror jag.

Kom hem runt ettiden efter att ha hjälpt mamma lite. Gick o la mig för att vila lite och har mer eller mindre legat framför dumburken hela dagen/kvällen;) Skönt som fan......Spelar roll om man ligger o slöar inomhus, när regnet står som spön i backen? Kikade på friidrotten och blev djupt imponerad av Moa Hjelmer. Vilken tjej...wow:)) Europamästarinna i sitt första stora mästerskap som senior, skitkul! Grattis bruden o lycka till i framtiden.

Nu vankas det nog lite dumburk igen innan det är dags o sova. I morgon har jag tagit på mig ett extra pass på jobbet. Kör ett dagpass på tolv timmar. Hoppas det blir skapligt väder så man tar sig ut o kika på crusingen. Har planer på en stor fet mjukglass me:))

Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar