fredag 22 juni 2012

Älskad och saknad







Hej!

Hoppas att ni alla har haft en fin Midsommarafton. Själv har jag som ni vet jobbat, men vädret har varit toppen och vi har haft en trevlig o mysig dag. Vi var till Morkarlby på resning, vilket var rätt spännande med tanke på hur lång stången var (22 meter). Men upp kom den!!

Idag är det ett år sedan vi var tvungna o ta bort vår älskade fyrfota bästis Snobben. Saknaden går aldrig över och jag tänker ofta, ofta på honom. Hoppas att du har det bra uppe i hundhimlen min älskade vän. Jag kommer aldrig att sluta älska dig Snobbbisen min. R.I.P. Love U!

Näää nu sitter jag här o är hur trött som allra helst, känns som om jag skulle kunna somna sittandes. Men har lovat att passa Thea när Alexandra ska åka o hämta Marcus på jobbet runt tolv....:( Sen blir det bingen på studs o sova några välbehövliga timmar innan jobbet kallar i morgonbitti igen....så godnatt ni som läser här och ha en fortsatt trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar