onsdag 11 maj 2011

Städdag o hett som bara den

Hej!

Typiskt att man måste vara inomhus o städa när det var så varmt igår. Men kände att det var faktiskt ett måste:) Städa inte färdigt för jag var helt slut o svettig efter några timmar. Fick även lite fikabesök av Annelie som kom hem en sväng från Norge:) Trevligt o skvallra lite...hihi....Kikade på semifinal 1 i melodifestivalen igår. Vet inte vad jag tyckte direkt, men avslaget som fan var det iaf. Tyckte det var skitdåliga låtar men en del som, Malta, Armenien, Croatien o Ungern var väl ok men inte bra. Jag stormdiggar Englands bidrag, det är en riktig schlager det:) Somnade direkt efter det o sov faktiskt hela natten utan avbrott ända tills åtta i morse:) Idag är det lite mer städning o laga mat innan jag sticker till Gesunda o jobbar mellan 16 - 8) Nu har de ju varnat för värmeåskväder idag:(( Jag är inte rädd för åskan, men där ute vet jag ju inte hur det är med åskledare o huset ligger ju *typ* på skogsmark med många höga träd. Jaja jag får väl i värsta fall sätta mig i min vårdtagares bil om det blir för jäkligt. Nej nu är det nog dags för en kaffetår igen....Ni får ha en bra dag i solens sken o hålla tummarna för att Tor håller sig borta..

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar