måndag 9 maj 2011

At work

Godmorgon!


Sitter just nu på jobbet ute i Gesunda o ska snart börja att ta tag i morgonens bestyr:) Eller bestyr o bestyr, bädda ihop, bära in tvätt i skåpen o lägga på mattorna efter städningen. Efter det blir det till att förbereda frukost tills jag ska väcka min vårdtagare. Vet inte alls vad vi ska hitta på idag, men utomhus ska vi då vara iaf. Vädret är helt underbart:)

Har sovit till o från inatt. Gick o la mig efter Big Brother o somnade nästan direkt, sovit oroligt hela natten o när klockan var halvfyra i morse ringde Micke o väckte mig. Alexandras katt hade äntligen börjat föda sina kattungar:) Först kom det en svart/gul o efter det två gula:) Pratade med Micke för en stund sedan o då verkade det som om hon var färdig med födandet. Tycker att det borde komma fler eftersom hon var så himla tjock.

Har nyss haft ett snabbesök av Alexandra o Ross. Hon slank in här en sväng efter hon kört Marcus upp till jobbet här brevid. Idag slutar jag 16 o sen är jag ledig tills på onsdag kl. 16 då jag jobbar natt igen här ute. Måste städa hemma då tänkte jag. Man hinner ju ingenting när man jobbar så mycket. Vill även planera in nåt skoj mellan 17 - 20 juni då jag är ledig i fyra dagar. Funderar på om man skulle boka en hotellwekend i Stockholm, eller ta en tripp till Göteborg o hälsa på Therése:) Jaja vi får se vad som händer.


Nej nu ska jag ta mig lite mer morgonkaffe o sen får vi se vad dagen har att erbjuda...Ha en bra dag.


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar