torsdag 5 maj 2011

Lillsemester

Hej!

Några dagar sen jag skrev nu igen:( Men det har varit fullt upp med annat:)

Börjar väl där jag slutade med att vi skulle gå o titta på majkasen nere vid Kånålok. Det vart ingen hit direkt. Enl. uppgift skulle de tända kasen halvåtta men när klockan var tio över o fortfarande ingen kase tänd så vände vi hemåt igen besvikna o mycket frusna. När vi kom på andra sidan Hemulån vände vi oss om o se då brann det givetvis:(

Jobbade även på måndagen ett dagpass o sen jäklar vart det lillsemester:))

Tåget mot Etuna tuffade iväg 10.31 på tisdagförmiddag. När vi kom fram stod det en fin liten pojke o hans lika fina mamma o väntade på oss på perrongen. Åkte direkt *hem* till det fina huset de flyttade in i vid årsskiftet. Ett riktigt trivsamt hus o område må jag få säga. Jag fick den stora äran att laga mat, broccoligratäng ... mums. Gjorde inte så mycket mer den dagen än att busa med min trollunge:) Igår så åkte vi in till stan för lite shopping. Handlade inte så vådligt mycket direkt, men det som får följa med hem i resväskan är: Ett par nya byxor, parfym, tvål, solglasögon, duschbollar o bebiskläder:) Gick även o fikade på ett svindyrt ställe...räksmörgås = 92 pix!!! Jisses amalia säger jag bara. När vi kom hem var det dags för middag igen o mamsen stekte pannbiffar:) Kollade sen på hockeyn där våra pojkar vann över USA:)) Kom väl till sängs runt halvtolv tror jag. Idag vaknade jag tidigt igen min vana trogen. Låg o väntade på en liten fin pojke, men se han sov som en stock idag. Tror klockan var närmare halvtio innan han kravlade sig ur sängen. Har varit ute o blåst såpbubblor med trollungen idag o när vi har ätit lunch ska vi gå till lekparken o busa lite. I morgon bär det av hem igen efter några dagar med mysfaktor på hög nivå:)) Lite trist men jobbet kallar o vi ses ju snart igen:)

Ha en bra dag alla där ute..för det kan ni ge er på att jag har:)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar