söndag 15 maj 2011

Regntunga skyar

Godmorgon!

Usch vilket väder det är idag, regnet står som spön i backen:( Det har väl inte hänt så mycket sen sist egentligen. Har nyss kommit hem från ett dygnspass ute i Gesunda. Det här passet vet jag inte vart det tog vägen, men det kan ju bero på att det var full rulle där igår. Ved som skulle staplas, skräp som skulle brännas o en elpatron som skulle bytas ut. Köpte mig nog en bil med:)) Det står två bilar där som är till salu sen en tid tillbaka, en Volvo o en Saab900. Nu ska Marcus förhoppningsvis kika på Saaben, för den verkar helt ok. för det priset. Måste ju ha mig en *arbetsbil* o tuffa fram o tillbaka med nu när jag ska vara där mycket:) Så är det inga större fel på den, så tar jag nog den hem på onsdagmorgon när jag slutar. Ja det blir verkligen ett långpass som vankas. Börjar klockan 16 i morgon o går inte av förrän 8 på onsdagmorgon, alltså gör jag 40 timmar(en arbetsvecka) på ett pass:)) Det är ju en väldans tur att jag verkligen älskar mitt jobb, tänk vad tungt det hade varit annars.
Igår tittade jag på Melodifestivalfinalen, måste ju säga att Saade gjorde det väldigt bra o spännande vart det med. Tyckte väl inte att det var nån låt som jag gillade o fastnade för. Trodde på Ungern som segrare o sen var det väl Rumänien, Storbrittanien o Sverige då som stack ut. Men kul att det gick så pass bra iaf. Ikväll är det ju en till final, hockeyVM:)) Det blir en riktig klassiker det o man får väl hoppas på att Tre Kronor går segrande ur striden:)
Nej nu ska jag sätta på lite kaffe o sen får vi se vad den här dagen har att bjuda på..

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar