fredag 6 maj 2011

Dags o åka hem.

Hej!

Jahapp idag var då min lillsemester slut:( Om ett par timmar tuffar vi iväg mot Mora igen. Men det ska bli skönt o komma hem o få jobba igen...love it:) Igår så var vi då till lekparken o busade lite:) Det var rätt varmt o skönt ute då, men senare började det blåsa så innihel...så vi knallade hemåt igen. Satt ute på verandan o slöade en stund o när jag skulle ta ett kliv in i vardagsrummet, så högg det till bak i ryggen nåt så grönjäkligt:( Det kändes som en elstöt o jag vart nästan paralyserad o kunde inte lyfta benen. Vette tusan va de var som hände. Kände av det hela kvällen o det vart en rätt tidig sänggång. Men innan det så åt vi en gudomligt god Cesarsallad:)

I morse vaknade jag av att det stod en fin liten pojke vid min säng:) Han är så underbart härlig min lilla trollunge<3 Då var det bara att gå upp o busa vidare:) Har hjälpt Angelica att städa av här nyss, för om några timmar vankas det mer besök för deras del, Therése, Johan, Joachim o Hasse kommer hit o hälsar på i helgen. Det hade varit kul o träffa dem, men det passade både oss o Angelica bäst att vi kom under veckan. Nu är hon ju gravledig så det kan ju vara skoj med lite sällskap när hon går hemma o vankar runt.

Nej nu blir det till att fixa i ordning sig o sen lite lunch innan vi vänder hemåt igen....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar