fredag 1 februari 2013

Myspys

Hej!

Ja då var det fredag igen då!! Funderar på om jag ska åka ut o knäppa lite fina vinterkort kanske. Måste väl handla hem lite mjölk o yougart med. Kvällen/natten/förmiddagen kommer att spenderas på mitt jobb o när jag kommer hem i morgon runt tolvsnåret så är jag gräsänka över dagen, då Micke ska fram o tillbaka till Västerås en sväng.

Igår var vi upp till Biltema o köpte oss en ångtvätt:) Provade den lite idag o den verkar jättebra faktiskt:) Bäst o passa på när det var extrapris (159:-). När vi kom hem, lånade jag Thea ett par timmar....härliga unge:) Vi målade med vaxkritor på spisen, läste bok o busade med katterna o Mario:)

Nä kanske lyfta på röven då o bege sig ut en sväng o hoppas på att energin återvänder. Sen möjligen en pn innan jobbet kallar. Har sovit som en kratta inatt. Ha en trevlig helg.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar