fredag 8 februari 2013

Helg igen.

Hej!

Tog det kloka beslutet i onsdagsem. att sjukskriva mig veckan ut. Lika bra, tänkte jag eftersom jag inte kände mig hundra.

Idag var första dagen sen i lördags som jag var ut en sväng. Fick nåt ryck här vid femtiden o åkte upp till Willys för att inhandla massor av frukt, lite godis, ostkrokar och juice. Köpte även två buntar med tulpaner och nya doftljus till köket. Åkte oxå förbi Dollarstore o där fyndade jag en fin ljuslykta o ett ljus:) Ikväll är det myspys i soffan. Har just kikat på *Farmen*, tackolov att Sören fick åka hem idag:) Usch vilken tråkig prick!! Ska se nån film nu är det tänkt. Jag vart sugen på nån skräckis, få se vad vi hittar:)

I morgon är det tänkt att vi eventuellt ska hälsa på mamma en sväng kanske, det var ju ett tag sen nu eftersom jag varit sjuk. Näää dags o leta film då...ha en fortsatt trevlig helg....

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar