torsdag 21 november 2013

Julfunderingar.

Hej..

Ja då har några dagar pinnat på igen då och det har även blivit kallare ute. Tycker att det får komma lite snö snart så det blir ljusare ute. Ett par decimeter räcker:) Det har väl inte hänt nå speciellt just förutom ett par dagars jobb i början av veckan o nu är jag ledig tills fredagkväll. Meningen var att Alex o Thea skulle vara här igår o sova över inatt, för lite mys, men det vart inte så. Fixade i ordning en lasagne med hjälp av trollungen, sen lite lek innan de gick hem för att göra kvällen. Marcus var nämligen på kurs, så hon ville väl ha lite sällskap. Själv somnade både jag o Micke i soffan när de gick hem o trynade väl där ett par timmar...skönt...Har även haft en sovmorgon idag.


Funderar lite på Jul o förberedelserna inför. Är sugen att sätta upp adventssakerna nu men det är nog liiite för tidigt. Funderar även på om jag verkligen ska julpynta nåt i år då vi åker bort. Men vi kommer ju hem igen så nog kommer tomtarna fram allt. Två julklappar är inköpta med och det kommer att beställas mer snart. Vet ju vad jag ska köpa nu så.

Nej nu ska jag ta o hänga en tvätt sen får vi se vad som händer.

Kram...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar