måndag 7 januari 2013

Några rader.

Hej!

Ja då har det gått en hel vecka av det nya året 2013 då! Nu märks det även att det blir ljusare både på morgonen o eftermiddagen, lovely:))

Det har väl inte hänt så vådligt mycket. Min älskade flicka Therése o hennes Johan har varit hemma i helgen o hälsat på. Så mysigt så:)) Men tyvärr går ju dagarna så fort, så idag for de hem till Göteborg igen:( Men i sommar då BLIR det en roadtrip. Nu är det ju första sommaren på evigheter som jag har rätt o ta semester med:)) Så det blir som sagt en tur neröver för att hälsa på flickorna mina o sen även en tur till Gotland.
Annars är väl allt precis som vanligt. Går o drar med nån förkylning som satt sig i bihålorna, drygt i längden:( Sitter o väntar på att repriserna av kvällens premiärer ska börja. Micke ville se hockeyn ikväll o snäll som jag är så fick han väl det då:) Roligt att Mästerkocken o Farmen börjat igen. Sen måste jag väl se Inkognito med:)

Nej lite varmt the innan kanske......ha de gött vi hörs snart igen...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar