fredag 3 februari 2012

Det rullar på i en väldig fart.


Hej svejs!

Ja veckorna rullar på i en hiskelig fart tycker jag. Som jag skrivit förut så är det måndag, fredag, måndag, fredag.....man hinner inte med. Veckan som gått har förflutit i ett rätt bra tempo tycker jag. Jobbade min första natt på vicket mellan måndagen o tisdagen...det gick galant som vanligt:) Sen har jag avverkat onsdagnatten med. Skulle egentligen ha jobbat dagpass, fredag, lördag o söndag den här helgen, men M. ville byta helg och klart man ställer upp på det. Vi har även bytt vasaloppshelgen då min älskade dotter kommer hem för att fira sin 33:de födelsedag:) Så nu jobbar jag fredag- och söndagnatt i stället. Sitter just nu på jobbet efter en biokväll med M och vår vårdtagare. Vi tittade på *En gång i Phuket*, vilket var rätt lyckat nu när jag nyss har varit där. Det var mycket man kände igen och jag har mina funderingar på om de har spelat in många av strandscenerna i närheten av Bang Tao?? Man fick många roliga flashbacks o längtan tillbaka gjorde sig påmind:) Ja det var en rolig film med många skratt. Han spelar ju rätt bra Peter Magnusson.

Annars har det väl inte hänt så mycket förutom att jag o Alexandra var o simmade i onsdags. Den här gången blev det 600 meter. Vi har ju tänkt öka på hundra meter i veckan tills vi har nått 1 km. Den här gången vart vi tyngre i armarna efteråt o mer träningsvärk mellan skuldrorna:) Men det är bara o köra på till veckan igen då det blir 700 meter:))

Funderar på om jag ska gå ut under vasaloppsveckan. Rätt bra i öltältet i år. Ja vi får se hur det ser ut då...kommer inte ens ihåg hur jag jobbar just nu. Nej nu ska jag säga nattis till min vän för några timmar o sen krypa ner i *min* säng här på jobbet. Ha en trevlig helg....

Tjingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar