tisdag 28 februari 2012

Livstecken.


Hej!

Här kommer ett livstecken från mig. Som vanligt har jag knappt använt min laptop och då blir det inget skrivet därför att den datorn vi har inkopplad hemma saknar bokstaven A:( Tänkte kolla på Asus hemsida om man kan beställa en ny sån där gummilist och tangent. Men det var ju det där med att få arslet ur vagnen med!!

Allt är då som vanligt iallafall. Inga större sensationer här inte. Helgen som gick var jag ledig o jisses vilken lathelg jag tog. Trodde ett tag att jag höll på bli sjuk, var så trött, så trött, småont i kroppen o ont i knoppen. Tog det bara lugnt o vilade så mycket jag kunde. Jag var ju väldigt trevlig på fredagkväll:( Somnade som en stock till The Voice och vaknade halvfem på morgonen av att en gammal vän till oss, står brevid sängen o säger - Heeej det var längesen. Blev rätt snopen faktiskt. Det visade sig att Micke hade haft så tråkigt när jag sov, så han knallade ner på krogen. På väg hem mötte han Robin o Vasa o bjöd hem dom si så där halvfem på lördag morgon:( Jag drog iallafall täcket över huvudet igen o efter en timme sov jag åter gott.

Nu är det ju vasaloppsveckan med. Ska försöka att ta mig ut så lite som möjligt o trängas med alla skiddårar. Är inte alls mycket för den här veckan, men det är väl bra för Moras kulturliv och ekonomi. Sitter just nu på jobbet o tittar ut genom köksfönstret. Det har redan tätnat på den stora parkeringen utanför o trafiken är strid.

Till helgen kommer min älskade dotter med familj hem. Hon ska fira sin 33-årsdag. Tänk att det är 33 år sedan jag fick henne!!!!! Herre Gud säger jag bara! Det ska bli så kul o träffa dem igen, det var ju tre månader sen nu.

Måste ju även skriva ett par rader om dokusåpan *Big Brother*. Vilka dårar de har hittat i år. BloggHanna är ju totalt blåst men samtidigt är hon jäkligt rolig. Nästan så man tycker synd om henne ibland när hon utsätts för ren mobbing av vissa inne i huset. Tål inte Hanna. R och Marcel. Jag älskar ju det här intelligensbefriande programmet så jag har ju även förskaffat mig live med:)

Nä....nu ska jag fixa lite här, få se när jag skriver igen, men lovar skärpning...Ha de gött..

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar