tisdag 7 februari 2012

At work


Hellu!

Händer inte så mycket mer i mitt liv just nu än att jobba o vila min förkylning. Började nysa i fredags o jag höll då på hela dan med det:( Sen visade det sig att det var en rejäl snorförkylning som bröt ut. Har inte haft nå ont i halsen alls som tur är:)) Kanske klarar mig från hostan då iaf. Men det är jobbigt ändå med allt snörvlande o rinnande ur både näsa o ögon. Jag hade ju fullt i torra skorvar i näsan efter resan o de hade ju börjat att försvinna men är nu tillbaka så klart. Tur att jag jobbar nätter nu den här veckan iaf. Har bara tisdag- och torsdagnatt sen är jag ledig i tre dagar:) Vet inte vad som händer i helgen, men jag har funderingar på om jag ska plocka med mig min laptop o visa mamma bilderna från Thailand. Kanske äta lite gott där med:)

Idag när vi var ner på stan en sväng för att inhandla lite mjölk, så passade jag på o testa drop in solariet på stan. Det var rätt oki tycker jag o billigare än simhallen. Tänkte ju sola en gång i veckan nu över vintern, tycker man känner sig fräschare med lite bränna:)

Väntar även på ett besked från Annelie om vi drar på en kryssning till veckan. Troligen onsdag i så fall. Jag är ju ledig då o Elisas spelar dansmusiken:) Vi får se vad som händer annars får vi väl ta en tripp i slutet av mars kanske.

Var upp o hälsade på trollprinsessan min tidigare idag. Tänk va fort tiden går nu har hon blivit ett halvt år och har fått hela två tänder:) Längtar efter mina andra trollungar med. Har en fundering på om man ska försöka ta en roadtrip när det blir varmare o hälsa på både Angelica, Therése o Jocke.

Näää nu ska jag krypa ner under täcket o glo lite på TV en stund. Sen blir det till att sova nån timme. I morgon ska jag se om jag åker ner till Expert med den andra laptopen. Tarzan har ju klöst loss tangenterna på den o bokstaven A är trasig...:( Typiskt den man använder mest...Därför blir det lite glest mellan inläggen o jag skriver hellre på den här datorn som jag har haft kvar på jobbet några dagar nu.

Tjingeling o godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar