måndag 4 mars 2013

Grattis...

Min älskade flicka Angelica fyllde hela 34 år igår:) Tänk att jag tyckte det var igår jag klämde fram henne:) Tiden går!

Läget med mor är väl mer eller mindre oförändrat. Idag ifrågasatte jag hennes näringsintag. Tycker att de borde ge näringsdropp och/eller näringsdryck eftersom hon äter obefintligt. Tänkte även på en annan sak....det kan inte vara enkelt, när de vet att jag jobbar inom vården själv och känner till många rutiner. Vi får väl se hur det går för min älskade lilla mamma. Det skär i hjärtat när jag hälsar på henne. Hon vill ju så gärna vara hemma. Frågan är om vi klarar av och psykiskt orkar med att vårda henne i hemmet.

Annars lunkar det på som vanligt...jobbat hela helgen och har även hunnit med att kika lite på vasaloppet. Var ute en sväng igårkväll. Men måste väl erkänna att jag har väl inget större intresse. Skönt att det är över nu för i år.

Nu till nåt underbart roligt.....Fick mms idag av älskade Tessan. De hade varit på ultraljud och hon skickade kort på bebis....Nu tror jag bestämt på en flicka...Den 17:de juli är det tänkt att den lille ska kika ut...:))

Nej dags o brassa på en stek. Enkelt o gott....sen blir det TVkväll för hela slanten. Ska se om jag hittar *Berättelsen om Pi*...

Tjingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar