måndag 30 april 2012

Valborg.

Slinker bara in för att önska er alla en trevlig Valborg. Sen jag skrev senast så har det inte hänt något annat just än jobb:) Men idag är jag ledig o jobbar i morgonnatt igen. Har lite funderingar på om jag skulle åkt till E-tuna ett par dagar nästa vecka kanske....Det tål o tänkas på:)) Längtar ju efter mina trollprinsar där nere. Ikväll blir det nog en rätt så lugn afton. Ska snart äta lite gott här (Entrecoté med klyftisar, bea o vitlökssmör). Tänkte grilla men då skulle vi ha varit iväg o köpt en grill idag o jag kände att jag orkade bara inte det. Men det här duger nog det med...Sen får vi se vad som händer. Jag vill ju gärna uppsöka en kase o Skeriol ligger ju nära till. Sen kanske vi avslutar kvällen med lite sällskapsspel eller kinect....Men vem vet man kanske uppsöker snarklådan rätt tidigt me....är trött efter helgens jobb....I vilket fall som helst så önskar jag er alla en trevlig Valborg.... Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar