torsdag 5 april 2012

GLAD PÅSK


Vill önska Er alla en riktigt GLAD PÅSK. Själv kommer jag att fira denna Påsk med en date med min älskade son, jobba och äta ett par ägg:)

I morgon ska jag då träffa Jocke för en fika. Tyvärr enda dagen vi hinner träffas denna helg. Ikväll jobbar jag natt, påskafton har jag ett extra dagpass och på annandagpåsk ytterligare ett dagpass. Storhelg är det me;))

Hastigt o lustigt så blev en Ålandskryss bokad tills på onsdag me:)) Tänkte åka med de vanliga tomtarna i slutet av maj, men då måste jag krångla in nån vikarie på jobbet och känner mig inte motiverad till det. Därför gör jag o Kerstin en repris av förra årets idiotroliga resa och hoppas att den här blir minst lika kul:)) B-lyxhytt på plan 11 även denna gång:) Tyvärr har ju Vikingline ingen anslutningsbuss härifrån längre så det krånglar till det lite. Men vi tar tåget ner och Swebus hem:)

Näää dags för lite kaffe igen innan jag ska diska lite....Ha de gött..

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar