söndag 23 mars 2014

Skön helg

Hellu!

Då har det gått en vecka igen då!! Vet inte om jag berättat att jag slagit sönder min telefon. Jag råkade slå in den i bordshörnet när jag drog in en stol :( Glaset sprack naturligtvis. Sådant går ju inte på garantin men som tur är så har jag telefonen försäkrad. På tisdag är det fyra veckor sen det hände och jag har fortfarande inte fått tillbaka den från verkstaden :( Var ju tvungen o ha en tel, så jag köpte mig nåt billigt skit på Maxi. Iofs så var det inte så billigt egentligen, 500 för en riktig skittelefon, men men. Nu hoppas jag verkligen att jag får tillbaka min i veckan här, har även beställt ett fodral till den nu och ett nytt skärmskydd.

Annars rullar det på tycker jag. Helgen har varit lugn o skön. Inte gjort många knop i onödan direkt. Idag måste jag väl ta hand om mitt hem tänkte jag. Jobbar ju min långvecka till veckan nu, så då varken hinner eller orkar man med nåt hemma.

Tittat på film gjorde vi igårkväll. Såg *12 years a slave*, den var riktigt, riktigt bra. Fruktansvärt hur det har varit egentligen. Stackars människor. Hoppas de jävlar som brukade slavarna brinner i helvetet.


Näää det var en liten uppdatering om veckan som gått....hörs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar