söndag 16 mars 2014

Kanske vår..kanske inte

Hej!

Nu börjar man märka ute att våren är på G. Men så klart vart det ett litet bakslag igår med snö, blåst o halka. Tyvärr en halkolycka mellan Mora o Älvdalen där en endast 18-årig grabb dog :( Men i grannens rabatt blommar det för fullt iaf och krokusarna på min gräsmatta är på väg upp. Härligt att vintern börjar gå mot sitt slut. Det har egentligen inte varit sån hemsk vinter i år tycker jag. Enl SMHI så var det endast fyra veckor vinter i år. Lagomt tycker jag:))

Jahapp vad har hänt annars då? Inget speciellt förutom det vanliga. Har fått en pusselperiod:) Köpte ju ett med vargar men det rev jag ner i lådan igen o köpte mig ett annat med tecknade katter. När det var klart så lånade jag in Alex o Marcus nya pussel med tigrar på och lade klart det här i veckan. Funderar på om jag ska beställa ett par pussel från pusselbutiken.se. Där finns det o välja på kan jag lova. Vi får se.




Den här helgen är min natthelg på jobbet vilket innebär att jag jobbar fredag och söndag natt. Så jag ska alltså iväg om ett par timmar för ett nattpass. Igårkväll så kikade vi på film, *The call*. Den var riktigt läskig o bra tyckte jag. Skulle vilja ha den i skräckfacket men den gick under thriller. Iofs så kunde man ju räkna ut handligen innan, men det kan man väl med de flesta filmer när man är så smart som jag...haha.


Nej det var lite om det lilla som hänt. I veckan som kommer firar vi två födelsedagar. Joachim fyller 28 år i morgon...och  Alexandra blir 26 på onsdag. Inte klokt vad tiden går.

Dags för käk...stekt korv och stuvad vitkål..

Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar