måndag 26 maj 2014

Bravo

Tjena moss...

Detoxen är avklarad och jag är nöjd med resultatet. Jag gick ner 3.6 kg och 7 cm runt magen. Micke var värre, på han försvann 5.1 kg och 9 cm. Skönt att nåt funkar då!! Nu är det meningen att vi ska köra med 5:2-metoden, får se hur det går:)


Helgen har gått i rasande fart och jag har mer eller mindre varit på jobbet. Fint väder förutom igår söndag. Jobbar även i natt med, men det beror på att jag har bytt två pass den här veckan för att kunna hänga med på kryssningen. Ikväll blir det även en tur till Borlänge och *Blodomloppet*, jag ska INTE springa eller gå utan bara titta o heja.

Nu är det bara två dagar kvar till kryssningen. Var till Orsa idag o köpte godis på bolaget där. Tyvärr fanns det inte samma dricka i Mora. Det blir några Baccardi Breezer vattenmelon, ett par xcider passion och sen xcider hallon blossom, mumma. Här även hunnit slängt i färg i håret för att dölja det gråa, som allt sprider sig mer o mer.


 Nej som sagt....lyfta på rövamentet nu.....Hörs när jag kommer hem om jag inte kapar båten och rymmer.

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar