fredag 25 mars 2016

Flytt

Hej.

Nu öser jag på lite...så jag kommer ikapp tänkte jag.

Alexandra o Marcus hittade äntligen ett hus de vill bo i och i mitten av oktober gick flytten till Stackmora. Jag har hela tiden sagt att jag gärna skulle vilja ha deras lgh om de flyttade. För det första är det mycket bättre baksida med inhägnat och lite blommor/buskar och för det andra så är det en mycket fräschare lgh. Lägenheten blev vår och den 6:de november flyttade vi in. Vi trivs som fisken i vattnet här, även djuren verkar trivas gott. Goliat kan ju vara ute på baksidan lös och han o Hel leker där varje dag. Jag har blivit intresserad av inredning helt så där och jag tycker att jag fått lite stil på vårt hem. Det är små detaljer som jag ska fixa, som fotovägg både i sovrummet och vardagsrummet...en träsoffa från Jysk ska in i hallen med. Men det får vi ta efter semestern. Nu snart kommer ju vårplaneringen ute med...fixa baksidan ska bli sååå roligt....jag ska ha odlingar i terass och en liten caféhörna har jag tänkt.....o varför inte ett fågelbad eftersom vi har lockat hit massor av olika småfåglar i vinter. Det värsta är väl att vi har ju en trädgårdsmästare på fyra ben.....han gräver upp o jag gräver ner....men men....det ordnar sig väl det med...


Alexandras o Marcus fina hus





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar