tisdag 4 februari 2014

Inget nytt under solen

Hej!

Sist jag skrev så skulle vi äta middag hos Alex o Marcus. Det vart en superb middag med porterstek och till efterrätt så hade Alexandra gjort limepanacotta med hallonsås. Jättegott och jättetrevligt hade vi. Spelade lite spel *Ryktet går*. Det spelet är skitroligt, man ska rita och vi lyckades få ett kycklingbröst till en bröstpump....inte illa pinkat. Mysigt att träffa Jocke mitt hjärta.







Annars är det väl jobb som gäller, hade min långvecka förra veckan. Jag o Micke har börjat att äta nyttigt IGEN!! Vi har slopat socker och kolhydrater nästan helt. Försöker äta fisk o kyckling tillsammans med mycket grönsaker. Jag lyckades väl med en kalorifri thaisoppa häromdagen. Den vart så jävla god om jag får säga det själv. Nu har jag fått ett reccept på en liknande sallad som jag tänkte fixa till här bara jag handlat. Måste ju börja röra sig med. Men det är ju alltid några ursäkter som sätter pinnar i hjulet tycker jag :) 




Varit på bio har jag hunnit med faktiskt. Var o såg *Frost*, Disneys nya. Den var riktigt, riktigt bra. Kul att se i 3D :) Otroliga effekter i en del scener. Mycket sevärd och rekommenderas varmt. 



Nej nu ska jag gå o slänga i en kyckling i ugnen, sen vankas det en jobbarnatt.....

Tjingeling.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar